LOOK #8 |BACK2BLACK

I’m BACK and better than ever.
Nem pazarolnék sok betűt/szót/mondatot, hogy miért is nem voltam aktív az elmúlt két hétben, de most újra belekezdtem a blogolásba, bár lesznek változások. Az életemben is, a blog életében is. Most már hivatalos, hogy csütörtökön (igen igen most csütörtökön) utazom Hollandiába, hogy megkezdjem az au-pair évemet. Izgulok, félek, szomorú vagyok, és bármennyire is azt állítottam, hogy nem lesz honvágyam, már most az van, itthon. Veletek volt már olyan, hogy azt kívántátok, hogy bárcsak véget érne már valami, ami el sem kezdődött? Én pont ezt érzem. Röviden, tömören.

A héten még az utazás előtt fel kellett ugranom Pestre egy papírt elintézni, így gondoltam összekötöm a kellemeset a hasznossal, ezért Mirthával és Glórival készítettünk pár outfit-fotót, amiket itt és a Fashionfave-n is publikálni fogok. Ismét remek volt a lányokkal együtt dolgozni, Glóri sminkesként is remekül megállja a helyét mindig (az eddigi munkáiból néhányat az oldalán is megtekinthettek: GLO MAKEUP), s most először modellként is helytállt.

Most ezeket a képeket hoztam el. Nemsokára jön a többi, szóval stay tuned! ; )

glomirtha_021
glomirtha_022
glomirtha_023
glomirtha_016
glomirtha_020

Felső: Forever21 | Pulóver: H&M Divided | Nadrág: H&M | Cipő: Converse | Óra:  Casio

Vélemény, hozzászólás?

