LOOK #7 |Rest in Peace Lisbon sisters

look9_002
look9_003

Ahogy már többször említettem – lehet, hogy még nem – nagy könyvrajongó vagyok,imádok olvasni. Ahogy a stílusom és a személyiségem is, úgy a könyvek terén is elég sokszínű vagyok. Leginkább régebbi klasszikusokat olvasok, tipikusan olyanokat, amik rajta vannak az “1001 könyv, amit halálod előtt el kéne olvasnod” listán. Ilyen az Elfújta a szél, Üvöltő szelek, Lolita, A nagy Gatsby, stb… Másik oldalról pedig szeretem a kortárs írókat, mint Dan Brown vagy Jodie Picoult. De az ilyen gagyi vörös pöttyös baromságok meg a vámpíros sztorik kiborítanak. Az ilyen könyveket pazarlás kinyomtatni…

Na de ezt most miért is írtam le? Ez ilyen kis bevezető-szerű szeretett volna lenni, ugyanis a mostani outfitemet egy nemrég kiolvasott könyv ihlette. És a cím is erre a könyvre utal. Na ki lesz az az ügyes, aki kitalálja, melyik könyvről van szó?

Na jó, elmondom. Az Öngyilkos szüzek már viszonylag régóta a “to-read” listámon volt a Goodreads profilomon, így gondoltam ideje hozzájutni, hogy el tudjam olvasni. Nehézségek árán, de levadásztam PDFben, és el is kezdtem olvasni. Már az elejétől kezdve annyira fura volt, hogy nem tudtam letenni, 2 nap alatt a végére is értem. Képzeletben fel is írtam a “Könyvek, amiknek nem teljesen jött át a mondandója” listámra, ahol előkelő helyet kapott F.S. Fitzgerald Szépek és átkozottak c. regénye illetve néhány olyan könyv, amit valószínűleg nem sokan ismernek/olvastak.

Nem szeretnék spoilerezni, de nekem ebben a könyvben a nézőpont volt a legérdekesebb, vagyis, hogy honnan szemlélteti számunkra az író az egész sztorit. Maga a téma is elég beteg, de a nézőpontja is… Aki olvasta, érti miért, aki nem, annak ajánlom, hogy olvassa, vagy legalábbis kezdje el, mert az első pár oldalon már rájön, hogy miért írom ezt.

look9_001
look9_005

Szóval a könyv ihlette outfitem egy teljesen fehér szett, amiben szerepet kapott az Anna Daubner pulóverem, a fehér chiffon szoknyám amit egy éve rendeltem Ebayről de csak egyik helyről a másikra teszem, és hogy megtörjem a fehérséget, a Nike cipőmet húztam a lábamra. Mostanság nagyon tetszenek a full fehér szettek, csak baromi nehéz két ugyanolyan árnyalatú felsőt és alsót találni, ez nekem se ment 100%-ban, de azért annyira nem zavaró.

Pulóver: Anna Daubner ‘Azurite’ | Szoknya: Ebay |  Cipő: Nike

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

