LOOK #6 |Egy szett, három cipő

Egy body, egy nadrág, három cipő. Mára egy rendhagyó outfit bejegyzéssel készültem, amin már 2 napja ügyködöm. Két módon is rendhagyó a dolog, ezekről ejtenék néhány szót.

look8psd

Az első, ami miatt nem egy szokványos ez a bejegyzés, az az, hogy az összeállításomhoz három különböző lábbelit húztam fel. Már júliusban beszereztem az Aarion bodymat, de csak most jutott el a tudatomig, hogy egyetlen bejegyzésben sem szerepelt az említett hónap HAULján kívül. Ezen gyorsan változtatni szerettem volna, míg az időjárás engedi. Sokat töprengtem rajta, vajon mivel vehetném fel, mert igazából sokféle kombinációban megállja a helyét. Felpróbáltam bőr skaterrel, sima fekete skaterrel, maxiszoknyával és magas derekú rövidnadrággal is. Végül inkább az egyszerű fekete hosszúnadrágomat választottam hozzá.
Viszont cipő-téren már egyáltalán nem tudtam dönteni, mert mindennel jól nézett ki. Így pattant ki az a remek ötlet a fejemből, hogy olyan bejegyzést készítek, amiben a szóban forgó cipők mindegyikével lesz egy-egy fotó.

A második dolog, ami miatt kicsit sem hétköznapi ez a bejegyzés, azok a képek. Számomra különös jelentőséggel bírnak a helyszínek, és nagyon kritikus vagyok egy-egy hely kiválasztását illetően. Leginkább romosabb, extrémebb helyeken szeretek outfitet fotózni, mert utcai outfitekből már millió egy van, amik minőségileg és ruhák szempontjából is ezerszer jobbak, mint az enyémek. Sajnos itt Tatán, ahol élek, nem igazán vannak jó helyek, vagyis inkább zöld területből van sok, de abból nagyon. Amit persze én nem tudok kellőképp értékelni, de mondjuk esküvőfotózáshoz nagyon hangulatosak. Így jött az ötlet, hogyha nincs megfelelő háttér, ami tetszene, akkor majd én kreálok magamnak. Körbevágtam magamat a kiválasztott képeken, és Photoshopban elkészült hozzá a háttér is. Mivel a képek fekete-fehérben készültek, ezért mindenképp valami színes elemmel szerettem volna feldobni. Mostanság nagy kedvenc lett számomra a kék-piros kombináció, amit bár ruhákba nem tudnék elképzelni, de cipő esetében annál inkább (ami azt illeti, ki is néztem egy ilyen New Balance lépőt).

Na de beszéljenek helyettem továbbra a képek;

look8_001
look8_002
look8_003look8_004

Body: Aarion ‘The Chloé’ | Nadrág: Tally Weijl | Kabát: Amisu | Cipők: Converse, Nike, H&M

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

