Interjú Emmával, az IEmmaFashion bloggerinájával

Mielőtt belekezdtem volna a blogolásba, szemügyre vettem a hazai fashion bloggerek kínálatát. Első körben szembejött velem Festy in style, The Sense, Style and Blog (régebben rendszeresen olvastam), 50 pairs of shoes, aztán Emma. Emma nem volt idegen számomra, volt néhány homályos emlékképem arról, hogy régebben is tévedtem a blogjára, de most egészen más szemmel olvasgattam, böngésztem oldalát. Elképesztően fiatal kora ellenére olyan stílust tudhat magáévá, amit sok felnőtt nő is megirigyelhetne. Különösen az tetszik, hogy nem próbál a koránál idősebbnek tűnni, nem erőlteti az elegáns oldalt, ahogyan itthon sokan mások. Ezért is kerestem meg Őt a kérdéseimmel, amire készségesen válaszolt. 

A továbbiakban is szeretnék hasonló kollaborációkat fashion bloggerekkel, és nem feltétlenül csak hazaiakkal. Számomra itt a fő szempont, hogy olyan személyiségeket szeretnék megjeleníteni, akiknek hasonló a stílusuk mint nekem, vagy egyszerűen megfog az a stílus, amit ők képviselnek, és ezáltal az én stílusomat és valamennyire képviselik. (Hm… ez egy szép eötvösi körmondat lett.)

Kedvenc hazai terveződ?
Szerintem rengeteg a tehetséges hazai tervező, erre mi magyarok nagyon büszkék lehetünk.Imádom Tomcsányi Dóri kollekcióit, egyszerűen fantasztikus ruhákat tervez! Volt szerencsém két hetet gyakornokként nála dolgozni, felejthetetlen élmény volt, ráadásul rengeteget tanultam ez idő alatt.
Emellett például szeretem Benes Anita (Daalarna) ruháit, a NUBU-t, a Je Suis Belle-t és a Nanushkát is.

Kedvenc kollekció(k)?
Pillanatnyilag a 2014-15-ös őszi/téli Giambattista Valli haute couture kollekcióért vagyok teljesen oda, eszméletlenek azok a ruhák!

Kedvenc ruhadarab?
Fú, hát kedvenc ruhadarab témában elég nehéz nyilatkoznom, ugyanis gyakorlatilag napról-napra változik a véleményem.Szerintem idén nyáron a “legnépszerűbb” darabom a Vagabond szandálom volt, szinte le sem vettem a lábamról, minden ruhámmal azt viseltem. Még tavasz elején néztem ki, úgyhogy gyűjtöttem rá, és május környékén meg is vettem. : )

maj7.7
Ez az ominózus szandál több klassz összeállitást feldobott már Emmánál, személyes kedvenceim: itt és itt

Legkülönlegesebb ruhadarab?
Lehet, hogy nagyképűen hangzik, de számomra a legtöbbet azok a ruhadarabok jelentenek, amiket én varrtam.Nem mondom, hogy nem becsülöm meg a boltban vásárolt ruhákat, de azért amikor tudom, mennyit dolgoztam mondjuk egy szoknyán, sokkal jobban tudom értékelni, és vigyázok rá, mint a szemem fényére. : )

aug6.1
Legjobban kombinálható ruhadarab?
Eredetileg egy basic darabot akartam írni (fekete crop top, farmer, csíkos póló, blézer, stb), de inkább egy kicsit érdekesebb felsőt választottam meg “legjobban kombinálhatónak”.
Ez a fehér horgolt pulcsi az egyik kedvenc tavaszi/nyári ruhadarabom, mert nagyon sokféleképpen lehet hordani (alatta akár bikinivel, bandeau-val, élénk színű felsővel vagy fehér felsővel, stb), és sokféle ruhával. Viseltem már farmershorttal, különböző szoknyákkal, fekete nadrággal, bőrdzsekivel, és még sorolhatnám.

Designer darabjaid?
Szinte csak fast fashion üzletekben vásárolok, így nem sok designer darabbal rendelkezem.
Van egy Burberry ingem, amit egyismerősömtől “örököltem”.
oct21.7

Imádom Anna Amelie táskáit, így nagyon örültem, amikor megajándékozott egy csodás darabbal.
july30.2
További képek

Illetve Tomcsányi Dóritól a gyakornoki munkám végén kaptam két ruhát.Annyira örültem, amikor mondta, hogy választhatok! Egy kézzel festett szobanövény mintás blúz és egy pirosas-narancssárga ceruzaszoknya mellett döntöttem.Mindkettő gyönyörű!
aug29.6
További képek

Ez úton is nagyon köszönöm Emmának, hogy készséggel válaszolt kérdéseimre, ahogy egy ideje, úgy ezután is rendszeres olvasója leszek a blogjának.
Remélhetőleg hamarosan újabb bloggert mutathatok be, de addig is stay tuned!

One thought on “Interjú Emmával, az IEmmaFashion bloggerinájával

  1. nagyon tetszett az interjú! nekem is az tetszik Emmánál, hogy nem erőlteti ezt az elegáns vonalat, szóval egy véleményem vagyunk 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

