G Ǝ M I N I

Végre sikerült eljutnom és befejeznem a múltkori fotózásunk anyagát. A képek mellé gondoltam írok egy is körítést is, főleg azoknak címezve, akiket szintén érdekel a fotózás. Nem elrettentés szeretne lenni, csak azért nem olyan könnyű ám összehozni valamit, és nem abból áll az egész, hogy kattintgatunk jobbra-balra egy DSLR géppel. : )

Az alap koncepció az volt, hogy két igen hasonló lány lesz a modell, és ezt a hasonlóságot próbálom kiemelni. Modell kérdésben sok változás volt a project megszületésétől egészen a kivitelezésig, mivel sok tényezőre figyelni kellett;
– a lányok hasonló karakterrel rendelkezzenek
– mivel nyár van, ezért fontos, hogy nagyjából hasonlóan barnák legyenek, mert nagyon hülyén néz ki, ha az egyik lány hófehér a másik lányon meg látszik a horvátországi nyaralás színe
– hasonló magasak is legyenek
– és persze, hogy mindkettőjük ráérjen : )

Az alap koncepció része még az volt, hogy Anna Daubner és Virág Kerényi ruháit kérjük kölcsön, és azokat mixeljük. Anna ruháiról tudni illik elég minimalisták, full fehér az összes, csak egyiken-másikon voltak színes fóliák, színes anyagok. Ezzel szemben Virág ruhái printelt csodák, szinte a szivárvány összes színében játszanak. Na igen, csak ezt az ötletemet meghiúsította a nyári leárazások kezdete, mivel Anna az összes idei ruháit szerette volna tovább adni méghozzá majdnem 30%os kedvezményekkel (such a bargain! i wish i had enough money for one of them 😦 ). Így hát Anna nem tudott kölcsönözni nekünk ruhákat, de megoldottuk : ) (és remélem azóta sikerült az összeset eladni neki : )

A helyszín viszont végig biztos volt. A MüPa melletti Bábel tornyát néztem ki, aminek a sárga téglafalai homogén hátteret biztosítottak a színes ruhákhoz.

A legnehezebb viszont nem is a sminkes és fodrász beszervezése volt (pedig az naagyon nehéz tud lenni, főleg ha hétköznapról beszélünk), hanem a megfelelő időjárási viszontagságok. Ugyanis két hétig minden nap néztem az időjárás jelentést, és ha egyik nap vasárnapra napos időt és kánikulát írt, a másik nap már viharos idővel, villámokkal, cunamival, tornádóval és egyéb finomságokkal rémisztgetett. Előtte egy nappal is vihart írt, ezért kétségek között, idegesen és izgulva, de végül elindultam Pestre.

Végül egy szem eső nélkül megúsztuk, a napocska is sütött néhol, bár én inkább árnyékos helyen készítettem a képeket. Viszont volt még egy tényező, amire sajnos sehogy se tudsz felkészülni. Ez pedig a véletlen. A fodrász nem tudott eljönni a fotózásra, vártuk, de nem írt, nem adott életjelet magáról. Bevallom őszintén (amit azóta bánok), hogy mérges lettem rá, mert nem csak velem, de a többiekkel is úgymond kiszúrt ezért. Aztán pár nap múlva írt nekem egy üzenetet, hogy autóbaleset érte, és ezért nem tudott megjelenni. Rosszul éreztem magam emiatt, hogy én meg dühös voltam, meg rögtön arra gondoltam, hogy nem AKART eljönni, nem pedig, hogy nem TUDOTT. Ezúton is ne haragudj Erik, bepótoljuk máskor! ; )

Utolsó dolog amiről még írni szerettem volna a képek kapcsán az az utómunka. Ez is roppant fontos része a fotózásnak, de én inkább azon a véleményen vagyok, hogy csak jó képből lehet még jobbat kihozni utómunkával. Ezért én nem is nagyon vagyok oda a nagyszabású átdolgozásokért, színmódosításokért, meg ilyesmi. A mostani képeken a színeket igazítottam picit, a bőrhibákat tüntettem el (sok dolgom ezzel nem volt) és több képre ráraktam egy 3D effektet is, ami megosztó lehet. De ezek az én képeim, az én stílusom, és nekem tetszik.

A képeket egyelőre megtalálhatjátok a Facebook-os oldalamon, Behance-on illetve még szeretném egy helyre beküldeni, ami maradjon még titok, nem szeretném elkiabálni. : )

Facebook ; Behance

A stáb tagjai:
Modellek: Mirtha és Dana
Smink és haj: Glória Horváth | Glo Makeup
Styling: Nyaka Dóra Edina | Dorothy’s Fashionland
Ruhák és kiegészítők: Virág Kerényi

És akkor jöjjenek a képek:

coverps

ee_001
3d_019
ee_002
3d_009
ee_004 ee_003

Vélemény, hozzászólás?

