LOOK #3 | The ‘X’

outfit02_003

És megszületett a 3. outfit post a blogon. Bár a második elég mini lett, az elsőhöz meg nem írtam semmi szöveget (szimplán csak a képek magukért beszélnek, és nem éreztem szükségét szöveget mellékelni mellé), ide azért firkantok néhány sort. Már csak azért is, mert ez a klassz fehér póló  bizony egy férfipóló egyenesen a New Yorkerből. Nagyon tetszett ez a minimál minta rajta (egyértelmű, hogy én beszéltem rá a gazdáját, hogy megvegye : ), így nem volt kérdés, hogy muszáj kölcsönkérnem majd. Bár a fehér műbőrszerű nacimmal is remekül mutat (első outfitben láthatjátok), végül egy fekete műbőr szoknya mellett döntöttem. Ami tök csajos, de rám jellemző két totál eltérő stílusú ruha ötvözése. (khm. babarózsaszín szoknyához míg mások balerinát vesznek fel, én Converse-be bújok)
Ehhez a szetthez pedig nem volt kérdés, hogy végre belebújok az új gyönyörű magassarkúmba, amit leárazva kaparintottam meg a H&Mben.Vele majd még egy másik posztban is találkozhattok nemsokára.
Nem rajongok túlzottan az ékszerekért valamiért, de azért a szettemet kiegészítettem egy műanyag karkötővel, ami mondjuk 3-4 éve volt divat, de én csak nemrég eszméltem rá, hogy kell egy ilyen, illetve leakasztottam a kutya nyakáról a láncot és felvettem. Igazából a nyaklánc handmade gyártmány, az OBIban szereztem be ilyen láncot, a hobbiboltban kapcsot és úgy rémlik nagy szenvedések árán sikerült végül összehozni. Erre már csak azért se emlékszem kristálytisztán, mert az elmúlt fél évet a táskám alján töltötte.

outfit02_004 outfit02_001outfit02_005outfit02_006 outfit02_007 outfit02_008

Felső: SMOG (fiúmárka – New Yorker) | Szoknya: Amisu | Cipő: H&M | Műanyag karkötő: Bijou Brigitte | Nyaklánc: Handmade

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

